Wednesday, September 5, 2012

gubahan perkahwinan kak ai...


asssalammualaikum dan selamat pagi semua, entri mira kali nie ialah tentang tempahan hantaran kak ai ( jiran depan umah mira..hehehe) dari bulan 4 kak ai dh usha chocolate mira..hehehe...asal nampak muka mira mesti tranya pasal chocolate n cakap nt majlis bulan 8 nak tempah..hehe....lagi seminggu tarikh pernikahan kak ai, mira tunggu jugak kak ai datang rumah, tapi tak datang2...selang 2 hari kak ai datang dengan kak tuti ( akak ipar kak ai)..kak ai cakap bila nak datang rumah mira tengok pagar tutup dan tak ada orang..hehee..maklum lah hari raya memang jarang ada kat rumah...pilih punya pilih kat katalog mira, 2 jenis nie lah yang kak ai tempah : brownies n gubahan chocolate bunga....dan gambar dibawah nie lah hasil nye....thank ye kak ai...



nie bentuk chocolate bola yang kak ai minta...colorful chocolate mira...huhuhu..

vroom...vroomm..hehehe...macam2 ada....pilih lah nak kenderaan mane...anak sedara kak ai asyik usha jek chocolate kereta nie...yum2...belum masuk dlam kotak hantaran dah sembunyikan 1 untuk die..hehehe..kelakar betul tengok budak kecil nie...comot2 mulut die makan brownies nie...sampai nak minta lagi..sabar dik oiii...hehe..

hantaran kak ai yg mira gubah...hehee...kak ai sangat suka sebab die cakap cantik dari ape yg die bayangkan...tersenyum lebar kak ai ye..thank kak ai :))

nie pandangan dari atas...jambangan bunga dalam bakul....


nie semua tempahan dari kak ai....thank sekali lagi ye kak ai...kak ai cakap harga sangat berpatutan...hehehe...thank ye kak ai....kepada yang berminat boleh hubungi mira ye :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...