Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Sunday, July 10, 2011

HAPPY BIRTHDAY 2 MY MOTHER!!!!!!!!!!1

lauk ikan ni akak aku yang no 2 yang masak...besar nye ikan....bahagian yang paling aku suka kalau makan ikan ialah bahagian kulit...mmmmmmm...sedap nyeeeeeeeeeeeee....
ketam ni ibu yang masak...sedap2....
lauk ni pulak akak sulung aku yang masak....tak nampak pula udang nye....
yang ni special ckit sebab ni lah kek untuk ibu..hahahaha..ni air tangan aku sendiri...siap upah assistance lagi...hehehe...my assistance is my little brother amirul aiman bin mohsin...adik aku yang afiqah pulak assistance for my mother and my sister...semua buat kerja...hehehe..this is lovely day :)
nie lah hasil semua masakan kami...time 2 eat....yum2...perut pn dh bunyi...hahaha..

yum2...sedap nye makanan ni...hehehe...nie sempena birthday ibu aku...2 puan salmah happy birthday....semoga panjang umur dan dimurah kan rezeki...i love u ibu..hehehehe...hadiah lambat bagi tapi hari ni ibu cuma dapat hadiah dari adik bongsu aku amirul aiman bin mohsin dan my bf mohd nizam..thank ye mohd nizam...kul 12 lebih mohd nizam dah bagi massage kat ibu wish happy birthday...hehehehe...tadi masa makan ibu pakai tudung yang mohd nizam bagi...hehehe...so sweet...tapi next post baru aku show hadiah2 yang ibu dapat....memndang kan birthday aku ag 5 hari, so ni pn merangkap jamuan untuk birhday aku...hahahaha....

2 comments:

  1. Mira nak ucap selamat BD dah lewat..ni c.neng nak komen cantiknya wall blog myra.. azira nangis tengok..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...