Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Thursday, July 28, 2011

apam polkadot ku......

salam semua....haiiii..hehehe...kali ni nak share sikit pasal apam polkadot aku ni...dh lame usha bnda nie...akhir nye menjadi juga buat apam ni...semalam bertungkus lumus buat apam nie untuk bg adik bongsu ku bawa ke sekolah sebab ada jamuan..huhuu...first time buat...mula2 takut jugak...g lah kedai gan akak aku yg sulung 2...ble dh bli smue bahan2, cept2 blik umah sebab takut tak sempat siap apam nye...mse kat kedai 2 bli lah cup yg sederhana besr...dalam hati nie ckp nak bg budk2 msti lah yg besr..hahaha...bli dh siap besr nye cm cup cake..cume dpt 15 biji jek apam nye...smue adik bwk g sekolah....xrasa pn...pas 2 buat aduan yg kedua... kali nie wt yg dlm cup kecik..ble dh jd besr jugak...huhuhu...aku bertungkus lumus buat apam polkadot nie gan akak aku...hahaha ( suriumah berkejaya konon nye)....dan nie lah hasil apam polkadot aku...

yg nie dalam cup yg kecik2....comel kan?? hahaha.....nie lah hasil kerja tangan aku n akak sulung aku...alhamdullilah menjadi....


yang nie besr nye macam cup cakes..khas for my younger brother...hehehehe...cikgu n kwn2 die puji sebb apam polkadot nie sedp...hehehe..terima kasih semua...enjoy ur self....

p/s : kalau ada sape2 yg nk tempah boleh contact mira ye.....sedp apam polkadot nie ble makan pas bukak pose..hahahaa....untuk majlis umah terbuka, kenduri n jamuan pn sesuai....dalam nie ada inti strawberry n blueberry...very nice... :)



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...