Sunday, January 30, 2011

luahan hati..... =)

entry kali ni mira nak luarkan perasaan mira...sejak kebelakangan ni mira rasa sedih sangat..kenapa dia muncul lagi dalam hidup mira...dah lama dia menghilang tapi kali ni muncul kembali...apa yang dia nak dari mira?? dia muncul bila menjelang nya birthday dia yg ke-23...tak lama lepas itu dia cakap nak tunang dengan anak kawan mak dia...hati ni tersentap sangat bila dia ckap macam tu...tapi mira harus terima sebab masing-masing dah ada kehidupan sendiri...mira dengan MOHD NIZAM dan dia pulak dengan perempuan yang bakal hadir dalam hidup dia suatu hari nanti...yang pasti perempuan tu adalah pilihan keluarga dia...semalam dia cakap dengan mira yang dia dah fikir masak-masak yang dia tak nak tunang tapi nak terus kahwin..terpulang lah pada dia...yang pasti mira minta maaf sangat-sangat yang mira tak dapat hadir masa majlis perkahwinan dia nanti..sebab nya mira belum sedia lagi nak berdepan dengan dia...mira akan poskan hadiah pada dia sebagai pengganti diri mira..bila mira dh ada keluarga sendiri baru mira bersedia untuk berhadapan dengan dia..mira harap hari itu akan tiba...biar lah masa yang menentu kan...mira hanya dapat doa kan yang dia akan sentiasa bahagia disamping orang yang tersayang..antara kita dah tak ada apa-apa lagi...antara kita cuma kenangan...walaupun dia cakap yang dia masih sayang kat mira dia harus lupa kan perasaan tu sebab masing-masing dah ada kehidupan sendiri..mira nak cakap yang mira dah maaf kan semua kesalahan dia..mira pun harap dia maaf kan semua kesalahan mira pada dia....kisah antara kita cuma kenangan jek....dia ada tuju kan lagu pada mira....

ni lah lagu yang dia tuju kan pada mira.. tajuk lagu ni bukan diriku yang dinyanyikan oleh kumpulan SAMSONS...kali pertama mira dengar lagu ni mira menangis...mira pun tak tahu kenapa...tapi apa-apa pun mira dengan dia dah tak ada apa-apa lagi...mira sekarang akan terus setia dengan MOHD NIZAM....terima kasih ye MOHD NIZAM sebab terima setiap kelebihan dan juga kekurangan yang ada pada diri mira ni...mira tahu yang mira tak sempurna sebab semua manusia memang tak sempurna....tak ada manusia yang sempurna dalam dunia ni..ni jek yang mira nak cerita kan kali ni...terima ksih sebab sudi baca entry mira kali ni... :)

2 comments:

  1. tabah nyer kak mira ek.
    bagus la camtu.
    mungkin dyer mmg bukan terchepta untukkmu.
    moge kak mira bahagia dengan si dia..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...